Men vafaaan

Det gör så jävla ont! Jag blir så arg! Och jag har ont i magen och vill faktiskt bara gå på toa nu. Jag är inne på fjärde dagen utan att ha varit på toa och imorse var det sjukt otrevligt. Just nu får jag väl erkänna att det gått tillbaka lite men jag gruvar mig för nästa hugg. Mamma tycker att jag ska ringa förlossningen för att få ett tips eller två men jag vet inte.. jag är rädd att dom ska säga att jag ska komma dit så att dom får titta. Och jag vill ju inte att nån ska titta.! Lär ju ringa sjukvårdsupplysningen eller nåt och höra vad dom säger.. eller jag vet! Jag mailar min BM! Det ska jag göra. 

"Hej jag har hemorrojder.." 
Låter väl bra va? Hade jag haft dom av någon annan anledning än graviditeten hade jag inte skrivit om det, men nu tycker jag att det är helt ok. Den som inte vill höra behöver ju inte läsa. JÄVLAR vad ont det gör! Försöker sova bort lite till av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback