Nähäpp.....

Inget midsommarfirande med Robin och gänget. Niklas ville inte och jag har ju ingen lust att åka dit själv så jag tänker att vi struntar i det. Vi får väl se om vi firar tillsammans över huvud taget, Niklas skulle fundera på det sa han. (?). Det ser hur som helst ut att bli rätt fint väder, eller det är fint väder just nu i alla fall, så det kan nog hända att vi åker upp på norraberget en sväng. Syrran ska i så fall plocka ur sin baklucka och så ska vi se om vi kan få in barnvagnen där :) 

När jag vaknade imorse hade jag fått myggbett på knät. Observera, inte ETT myggbett, utan myggbett! Närmare bestämt tre stycken. Lite halvt panikslagen inspekterade jag Evelin, men dom har skonat henne. Kände faktiskt för en sekund att jag tyckte om myggan. Att myggan var snäll. Sedan surrade den i mitt öra och då dödade jag den. Och jag fick inte ens dåligt samvete. Inte ens lite. 


Och så kan jag inte ladda upp bilder verkar det som... då blir jag arg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback