Dagarna de fina.

Igår var en bra dag. Jag fick sova ordentligt på natten då Niklas tog hand om Evelin. Jag behövde bara mata och somna om. SÅ HIMLA SKÖNT! Sedan tog jag och följde med Stefan och Emma och Evelins kusin Charlie till birsta. Jag var så himla sugen på cheezecake så vi bestämde oss för att fika på waynes, men väl där fanns det ingen. Jag åt en toast istället, vilket egentligen var mycket bättre eftersom jag inte hade ätit nån frukost. Vi gick nåt varv på birsta city och sedan Ikea och sedan fick jag skjuts hem till mamma och Leif. Där åt vi grillat med glass till efterrätt och sedan åkte vi hem. Niklas sov förmodligen under större delen av tiden eftersom han gick och la sig typ 5 på morgonen :) 
När vi kom hem blev Evelin som förbytt och gallskrek i ungefär en timme. Helt utan uppenbar anledning. Jag tog tempen på henne i alla fall och hon hade ingen feber, så då kan man ju känna lugnet lite mer. Hon somnade av utmattning runt 23 och när hon sedan vaknade igen var hon lika glad som hon alltid är. Jättekonstigt... Säkert pga alla nya intryck som måste bearbetas, för hon var precis likadan när vi kom hem från båtresan.

Nu sitter jag här och ser på tv. Har dragit en liten städ-repa i lägenheten medan Evelin sover. Niklas sover också. Han tog nattpasset inatt med. Det är ju bara att passa på att njuta för imorn är det ny arbetsvecka för nicke-lilltroll och då får jag flyga solo igen.
Nu försöker jag få kontakt med moffan (pappa) för att se vad dom tänker göra idag. Det vore trevligt att bara komma ut lite med smulan och det var ett tag sedan dom träffades nu :) Men nu återgår jag till tv-tittandet (som för övrigt är möjligt tack vare att vi lånat en boxer av Stefan och Emma. Massa kanaler - mums!!) och kanske jag till och med hinner med en dusch idag.! 

PUSS




Åka båt (det här är nog två år sedan dock). Det ser så mysigt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback