Är jag så knäpp?

Niklas brukar kolla på mig och höja det ena ögonbrynet när jag förkunnar vilka män här i världen som är så kallat "heta". Nu tänkte jag tala om för er som läser vilka som enligt mig är hot stuff.

Renault-killen. Hade tänkt lägga upp antingen en bild på snubben eller själva reklamen, men det verkar vara helt omöjligt att hitta.. Trodde internet hade allt.

Clint Eastwood! So? Han är gammal, men han är het ändå.


Hugh Grant
Han är liksom bara sådär.. het



House
Han är också bara sådär slitet het


Nåja, det är väl ganska uppenbart vilken typ av karlar jag tycker är attraktiva. Kanske svårt att tro att jag föll för Niklas pojkaktiga busiga utseende, men han är ju liksom rätt gullig. 

Nu ska jag passa på att äta nåt innan Evelin vaknar ur sin skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback