Å jag är så ARG!!!! CP-FACEBOOK

Jävla mongofacebook!
Jag har under en ganska lång tid gått och stört mig på att all min chatt-historik sparas i inkorgen för meddelanden, även det på FB förstås. Jag har trott att jag tagit bort konversationerna, men hittade sedan en knapp som hette "Arkiverade". Och tro på faan, där ligger ALLA konversationer kvar! Trycker man då på "ta bort arkivering" så tänker man att då försvinner väl skiten, men nej då, då åker allt tillbaks till inkorgen! 
Tidigare idag försökte min andra halva Niklas att hjälpa mig med det här, men även han gick bet. Vi kollade lite under hjälpcenter också, men där fanns inga svar. Nu har jag på allvar suttit i kanske en halvtimma och försökt få till det här, och nu är jag GALEN!! Inte ens super-syrran kan hjälpa mig!

Under hjälpcenter finns möjligheten att skicka feedback till facebook, så jag fyllde i vad saken gällde (har sett att det är fler som har problemet) och skickade. Fick som meddelande att det kan komma ett mail till min vanliga mail som jag måste "behandla" innan mitt problem kan lösas. I mailet stod ungefär
"Thanks for your email. Unfortunately, [email protected] is no longer used to contact Facebook support. Please use the links below to visit our Help Center.
It has instant answers to most common questions as well as specialized forms to contact Facebook".

Jaha, man ska alltså kunna kontakta dom åtminstone, även om det var onödigt omständigt.. Okej, så jag tröck på den länken som passade bäst, alltså REPORTING A BUG. Kom till ett annat litet formulär där jag formulerade samma sak igen, och fick även bifoga en skärmdump. Skickade igen. Å tjihooo, nu kom ett mail i hotmailen igen! Vad tror ni det stod?
"Thanks for your email. Unfortunately, [email protected] is no longer used to contact Facebook support. Please use the links below to visit our Help Center"....................................... Det känns som att någon lika gärna kan komma fram till mig och prutta mig i ansiktet. Så känns det. 


Nu är det ju inte alls så att jag har nånting jag behöver få bort för att jag vill dölja det, så tro inte att jag är hysterisk för den sakens skull, men varje gång jag har arkiverat en konversation för att slippa ha en kilometerlång lista i inkorgen så åker den omedelbart tillbaka till inkorgen igen om samma person skulle skriva till mig igen..... Och det är SJUKT IRRITERANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback