Sol ute, sol inne

My mamma done told me,
when I was i pigtails,
My mamma done told me, Hon,
A man is a two-face
he'll give you the big eye,
And when the sweet talking's done.
A man is a two-face,
A worrisome thing who'll leave you to sing,
The blues in the night



Både igår och idag har det varit fint väder, på fall att ni inte skulle ha märkt det.! Igår trodde jag att jag skulle göra ingenting fram till att Kristina kom, men hon påminde mig om att det var ju inte igår hon skulle hit, utan idag. :) Jag kollade lite snabbt om Niklas ville träffa Evelin, men han sa att han hade saker att göra så då bestämde jag att vi inte skulle sitta inne bara för att han eventuellt skulle höra av sig för att träffa henne. Så jag landade på en gräsmatta/madrass i solen någon gata ovanför min egen gata istället. Evelin låg i vagnen i skuggan och vi svettades i solen. I alla fall tills solen åkte in bakom huset och det blev skugga. Då frös jag ihjäl. En pizza blev det till middag i alla fall, och ett avsnitt av australias got talent innan jag begav mig hemmåt. Evelin var något snällare igår kväll och somnade runt elva-snåret istället för typ ett. :)

Idag var det också sjukt soligt till en början. Precis när jag bestämt mig för att gå på en promenad med vagnen så blev himlen svart och började regna, så vi stannade inne. Sedan ringde dock Robin och sa att han skulle hämta upp mig för att vi skulle åka och äta nånstans. Nånstans blev kvissle, eller vi köpte i alla fall maten där, sedan åkte vi och morsade på Therese som var på en loppis och sålde grejor, och SEN åkte vi till svartvik och åt. Ni vet där dom har grävt och plattat till.. där det står en båt och ett tåg.. eller jag vet inte, jag tror att det är svartvik iaf. Nu är vi hemma igen, och om ett par timmar kommer kristina i alla fall :) Niklas har också sagt att han tänker komma hit idag typ vid fyra, så dom kanske dyker upp typ samtidigt. Vi får la se.!
Hur som helst så är jag lite sådär glad som man kan vara.. Det är trevligt.!




Show me how you do that trick
The one that makes me scream he said
The one that makes me laugh he said
And threw his arms around my neck
Show me how you do it
And I promise you, I promise that
I'll run away with you
I'll run away with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback