På begäran

Jag ska uppdatera bloggen nu bara för att Linda kräver det ;) 
Det har hänt sjukt mycket sen senast. Tydligen orkade jag vad som helst som jag trodde i mitt näst senaste inlägg. Jag och Niklas har gjort slut nu, och inne i lägenheten finns bara ett par saker kvar som är hans. I förrådet finns desto mer men det orkar jag inte ta tag i nu faktiskt. Det känns hur mycket förjävligt som helst, men mest känns det befriande och bra. Allting blev omedelbart skit mellan oss när Evelin kom, och jag har bara inte krafter till att handskas med fler än mina egna problem, och ta hand om min underbara dotter. Och jag vill inte att hon ska existera i en dålig vardag. Så nu känns det bra. Niklas kommer hit någon gång ibland och umgås med henne ändå. Han kan ju inte mata henne eftersom hon ammas så han kan inte ha henne själv än. Vi får väl se hur det blir framöver. 

Det är väl ungefär vad min vardag kretsat runt den senaste tiden. Efter gatufestveckan (då det VERKLIGEN tog slut) så har jag och Evelin bott hemma hos Stefan och Emma och lilla Charlie. Det var verkligen räddningen för mig för jag var verkligen helt trasig. Jag har fått mycket hjälp och stöd av min egna familj också. Dom är verkligen guld värda allihopa! 
Idag tex var min syster och min ena moster Lena barnvakt medan jag fick klippa av typ två decimeter slitet hår! Tänk att inte ens det har jag haft möjlighet till föränn nu. Och det är så sköööönt! Nu ska jag ta tag i praktiska och ekonomiska saker som att söka bostadsbidrag och kolla hur man gör med underhåll och sånt. Nu vaknar Evelin. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin och Lovisa

KRAMAR

2011-07-18 @ 23:55:05
Postat av: Anonym

Mammaor orkar hur mycket som hellst! Kram

2011-07-19 @ 09:17:38
Postat av: rikke

du gör de så jävla bra Emma. Stå på dig

2011-07-23 @ 20:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback