tröttast

Nu har jag kommit hem efter en riktigt nice spelkväll hos min käraste syster Erika. Vi har spelat guitar hero med typ trummor och allt möjligt ni vet. Jag har insett att jag har inte världens mest synkade kropp faktiskt. Det är spännande när man ska få två armar samt ett ben att samarbeta samtidigt som hjärnan ska bestämma vilken fläck dom ska slå på.. jag måste säga att jag är imponerad av mina trummisvänner, alltså exempelvis Ida, Therese och André.. va?? hur orkar ni stampa på den där jäkla kaggen?? Jag hade så ont efter typ tre låtar att jag var tvungen att få tips av syrran hur man skulle kunna sträcka ut den skackars muskeln som sitter i ljumskpartiet ner mot låret. Dock var det så roligt att jag fortsatte ändå, och det lär ju straffa sig imorgon :)
Nåja, nu ska jag krypa ner hos nicke-trollet och sova till ca 06:00 imorgon då jobbet väntar igen. Idag ringde det fantastiskt lite och jag hoppas det är likadant imorn igen.
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback