Mardrömmar

Det är ju makalöst egentligen. Jag har lessnat på att drömma om att min niklas ramlar ner från tak och dör, blir påkörd av bilar eller dör på andra sätt och vis, men jag hade väl egentligen önskat att jag skulle få drömma nånting TREVLIGT istället!? Men nej då, numera är det jobbet som spökar. Jag drömmer om elaka mail där vi bara får skäll, arga chefer och att jag får sparken. VARFÖR denna ångest!? Jag tycker ju liksom att det är roligt att jobba egentligen, men jag tror att mina hormoner och prestationsångesten inte är kompisar med varandra.. Jag var nära att börja grina imorse när jag skulle gå till bussen även, för jag ville verkligen inte och det var så SYND om mig! Men jag hoppas att det ska gå över, precis som allt annat verkar göra under min spännande graviditet. :)
Jag får fokusera på att det snart kommer en liten kotte och förgyller min vardag :) Ikväll ska jag försöka fräscha upp håret och sedan knäppa en veckobild på magen. Nu ska jag jobba. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback