fem sköna dagar..

Nu har jag alltså varit ledig i fem dagar. Helt fantastiskt skönt och välbehövligt! Och jag har faktiskt fått mycket gjort..! I onsdags var första dagen. Då hade jag gärna hittat på nånting men så blev det inte. Lyckades inte komma på något att göra och niklas var helt nöjd med att bara sitta på arslet hela dan, så jag blev sittandes jag med. Dock inte alls lika nöjd. Jag tror faktiskt att torsdagen var likadan.! Om det nu inte var då jag hade helvetets tvättdag. Men det behövs ju nån gång ibland det också.
I fredags däremot blev det ett besök först på kyrkogatan (mitt gamla jobb på gruppboende för dom som inte vet), där jag drack en liten kopp kaffe och pratade skit med Anna som jobbar där, och efter det tog jag bussen hem till Malin som ska ha barn två veckor före mig (hoppas vi) :). Vi surrade, kollade på förlossningsfilmer på youtube och surrade lite mer. Vi knäppte lite kort också, men jag har än så länge bara dom som Malin lagt upp på sin blogg. Här kommer dom i alla fall! :)

Malin är den svarta och jag är den vita.. :)

Här gjorde vi ett seriöst försök att få med våra ansikten och tittade gulligt in i kameran. En grov miss, men man kunde ju ge sig attan på att magarna skulle bli med i bilden i alla fall! Haha. Svåra att missa!
Nu är det solsidan! Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback