ÄNTLIGEN helg!

Å vad härligt att det äntligen är lördag och man får vara ledig ett par dagar.. Igår var jag och Niklas bjudna till Anna på födelsedagskalas men jag kom hem sent från jobbet och var helt färdig så vi skippade det. Niklas åkte och cyklade lite i ramperna istället och jag gick och la mig ganska omgående. Dock har jag inte sovit så gott inatt för det stramar som sjutton i magen och jag hade någon konstig mardröm om att en doktor jagade mig med skalpell och skulle skära upp hela magen för att han hade bestämt att kotten skulle säljas till en annan familj. Attans vad jobbigt att springa med tjockmagen! Men niklas klappade mig på huvet och kramade om mig så det kändes mycket tryggare. Magen är hel och kotten ligger kvar :)


Idag ska jag åka till birsta med Malin och mest spankulera runt. Själv är jag inte direkt rik såhär i slutet av månaden så det blir nog inte så att jag köper så mycket, men det kan vara kul att bara umgås och titta också :)
Så nu ska jag alltså äta lite frulle (vad ska jag äta?? det finns ingen mjölk till gröten!) och sedan duscha och klä på mig, för vid tolv åker vi.  Det kanske blir ett till inlägg sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback