fare thee well

Idag har jag gjort något väldigt tungt. Faktiskt mycket tyngre än vad jag hade förväntat mig. Jag ringde till veterinären och bokade en tid för avlivning av mina fina katter. Scala och Sully.. Det är så jävla sorgligt. Men jag får stå fast vid att jag inte kan ha dom kvar, så är det ju bara. På onsdag blir det i alla fall. Kl 15.30. Så hejda mig om ni vet någon som ABSOLUT kan ta dom. Annars får ni absolut INTE hejda mig.Det är jobbigt nog som det är faktiskt. Min syster är en sån syster som ställer upp i ur och skur om hon kan, så hon kommer att skjutsa. Johannes ska vakta Brushan (hunden lillebror) och Evelin. Även om inte hon förstår det där än så tycker inte jag att hon ska vara med när dom ska avlivas. Helt enkelt.

image description



Kommentarer
Postat av: Joanna

Lider med dig <3

2011-12-13 @ 10:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback