uncalled for..!

kvällen igår var trevlig. Linda, Linus, Leon och Lindas mamma kom hit för att jag och Linda skulle kunna repa lite inför Leons dop. Det blev ganska omedelbart skrikfest här i lilla lägenheten, och Linus gick och klappade Evelin på stjärten som dom brukar göra för att Leon ska bli lugn men då fick jag förklara att Evelin tycker inte så mycket om att bli slagen ;) Det är mest Leon som tycker att det är lite behagligt. Så vi satte Evelin i hokus-pokusstolen vid pianot istället och hon tittade på när mamman spelade och sjöng även lite solo själv också :) 
När dom sedan hade åkt så kom mike hit på en kopp te. Det var också sjukt trevligt. vi surrade om allt och inget tills det blev läggdags för evelin, då gick han hem och jag ägnade mig åt förvirringen ett tag innan jag gick och la mig. Även kallad J. ;) Men neej, jag orkar inte vara förvirrad längre. Det får va feelgood när det är det och sedan ingenting när det är det.  Jag är flexibel.

Idag har jag o Eve besökt kyrkogatan iaf! Det var Ann och Eva-Maria som jobbade och det är alltid lika roligt att få träffa dom =) Ann hade jag inte träffat sen innan eve kom så det var extra extra kul :) Pratade även med lg om jobb. Han fick hålla i Eve också och hon fyrade av några tandlösa leenden åt honom. :) Det blir ett till besök till veckan också. Kika på nya lägenheten o så.

Parentes bara, imorse när Evelin vaknade o ville äta var jag så sinnessjukt trött så förmodligen drömde jag fortfarande lite, men jag funderade och funderade på hur fan jag skulle kunna lösa situationen.. Jag trodde Linda hade lämnat Leon här så att jag skulle amma honom också.. skulle jag mata han först eller evelin? om jag matade eve först, vad skulle jag då göra om leon började skrika?? osv osv.. vilken tur att jag inte fick tvillingar.. åter igen. :P Det konstaterar jag lite då o då. Eller trillingar..



Kommentarer
Postat av: linga

haha så festligt med din förvirrning..låter mycket roligare när du berättar det än jag:p och mycket roligt när linus klappade hon på stjärten

visste inte att du skulle flytta? flytta till granlo...det är en lägenhet under oss som är tilll salu tror jag

2011-08-25 @ 21:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback