Helgen som gått

Det har varit en sån där vansinnigt lugn helg. Jag har umgåtts med J, ätit massa god mat och bara mått. Pappa kom hit med en hel lastbil med kartonger med barnkläder. Jag gick igenom allt och hittade völ typ tio grejer som jag tyckte var nåt att ha. Jag har börjat tänka logiskt på äldre dagar och tar inte sånt som jag faktiskt om jag tännker efter VET att jag inte kommer att använda.. för jag vet att jag kommer att köpa det mesta nytt ändå, så koftor och strumpor från 80-talet är faktiskt inget jag behöver. Faktiskt. Resten får gå till UFF eller nåt. 
Igår var jag sjukligt trött. Sådär så att jag faktiskt mådde fysiskt illa. Evelin trotsar mig och har skjutit på somna-tiden från typ 22.00 till typ 00.00. Uppskattas ICKE. Imorse vaknade hon dessutom kl 5.. behöver inte barn lika mycket sömn som vuxna kan man ju undra? Jo men hon kan ju sova en timma här och där på dagarna.. men den timmen går ju åt till att försöka somna för mig så det blir sällan bra. Nu ska jag iaf testa när hon somnat. 
Det ska jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback