Förvirringen var påtaglig

Men nu är den.. ja den är väl densamma ungefär. Men Jag har sovit gott inatt och vad fan gör det om man måste känna sig lite förvirrad då och då? Det gör ju ingenting. Allting visar sig i sinom tid, så är det ju. 

Idag ska jag gå till stan och möta N igen. Dom skulle inte åka till nåt Umeå ändå, så han är kvar tills imorn och vill träffa Evelin en sista gång, igen. Och det är ju bara att haka på. Klart dom ska få träffas liksom. Kanske jag tar en matbit om jag ser att jag har råd också. Efter det ska jag troligen träffa Angelica på en fika eller en promenad eller så, det blir nog trevligt :) Tanken var att jag skulle gå till kyrko och hälsa på också, alltså där jag jobbade förut. För Ann jobbar och hon är den enda jag inte träffat efter att evelin kom tror jag.! Vi får se om jag hinner det, annars jobbar hon imorn med så då tar jag det då. Sen ska jag och Linda repa inför Leons dop. Hennes mamma och syster kommer nog med också så vi har barnväkter så det räcker, och Lindas syster ska sjunga en låt som jag ska spela också. Efter det ska jag bjuda Mike på en kopp te, och sedan troligtvis jobba vidare på den där förvirringen. 

Nu väntar jag på att diskmaskinen ska diska mina djuptallrikar så jag kan få i mig lite gröt. Evelin har hicka så jag tänker mata henne nu så det går över. :) 

G'day to ya!

Kommentarer
Postat av: Rikke

Oh du skulle ha hälsat!Jag vill oxå komma dit någon dag när ordinarie är där:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback