Alla mina krämpor

Nu till gnäll. Jag har så jäääääävulskt ont i magen. sådär så det nästan svartnar för ögonen. Fast inte hela tiden. Men ont gör det, så in i bomben. Mamma fick hämta mig och Evelin när vi var och grattade Niklas för jag kunde inte gå hem. Nejnej. Sedan har jag fått nåt i handen, en sån där ytlig blodpropp tror mamma. Den dök upp ganska precis när jag kommit hem nu. Ont och svullet på handryggen liksom. Sen har jag ju sjukt ont i ryggen också, men det är ett ganska kroniskt tillstånd nu för tiden. Och så är jag så jävla trött och vill bara sova. Evelin vill dock vara vaken, så något sova blir det inte av föränn ikväll. Men gud så jag längtar...




Kommentarer
Postat av: Chatrine Nordlund

Du måste ta hand om din mage! Låter inge bra det där. Kul att hitta din blogg... nu kan jag följa dig och din lille sötetös! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback