Underbara vackra Evelin

Ja, nu sitter jag här med världens finaste lilla kotte i famnen. Hon ligger och små-kikar på mig med alldeles jättefina ögon. Tänk att den där lilla filuren som legat och sparkat mig på blåsan och hft i princip konstant hicka är samma lilla person som den jag har i min famn.. det är ju helt otroligt! Och under sitt dygn utanför magen har hon haft hicka fyra gånger :) Dessutom nyser hon precis lika som Niklas - många snabba nysningar på raken :) Lilla princessan...

Det kommer att komma en uppdatering med detaljerna om förlossningen också, men inte nu :)  Nu ska vi vänta på barnläkaren så att hon/han får lyssna på lilla hjärtat och vi eventuellt får åka hem.

Kommentarer
Postat av: Rakel J

En jättefin liten tjej..kram

Postat av: Ida

Åh vad jag skulle vilja vara där och snusa lite jag med! Är så glad för er skull så ni kan inte tro det och det är så skönt att veta att allt gått bra. Och jag kan inte bestämma mig för vem hon är mest lik, dig eller Niklas. Först tyckte jag att hon var en liten kopia av dig, sen bara neeeej men kolla hon ser ut som niklas. Men med Emmas mun. Nej niklas, emma, niklas, emma! Haha. En perfekt blandning helt enkelt. Puss på er.

2011-04-16 @ 14:41:37
URL: http://idaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback