Vinter!

Nu har jag plockat fram vinterjackan. Det är gnska fruktansvärt egentligen med tanke på att det inte ens är minusgrader ute, och hur ska jag då klara mig när det blir typ -20??? Skoteroverall?? hmm.
Det börjar dra ihop sig till min födelsedag också och i present önskar jag mig en lägenhet som är fin och bara MIN! Jag vill aldrig mera flytta. Fast just nu känner jag att jag vill flytta på en gång.! För det känns bara meingslöst att bo här när jag vet att det bara är tillfälligt. Nu vill jag slå ner rötterna en gång för alla. Sundsvall. Sedan kan det ju hända att man kan fara ut på äventyr senare, men just nu vill jag bara "hem".
Försökte apropå det att ringa mitthem för att se vad det finns för möjligheter, men efter 20 min i telefonkö gav jag upp. Förbannad. Varför kan dom inte bemanna telefonväxeln så att folk kanske känner att det finns nån mening med att ringa? Jag gruvar mig för nästa försök... Men jag skulle faktiskt behöva ta tag i det imorgon. Det ska jag nog göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback