Allt är borta!

Till alla er som sitter där hemma och tänker att det kanske vore en bra idé att flytta - DONT DO IT! Saker försvinner! Lyckligtvis hittade jag nyss självaste kameran, men naturligtvis varken laddare eller överföringskabel... och dom grejorna försvann ju förra gången vi flyttade, alltså från ettan i härnösand till huset i härnösand... SÅ deprimerande.. särskillt nu när det finns så mycket att knäppa kort på! Men nu stampade jag foten i golvet i alla fall och tog självaste mobilen. Det har ju varit lite efterfrågan på mag-bilder nu när dom flesta vet att jag och min älskade livskamrat niklas ska få en liten knodd :)
(chit idag blir det svårt att blogga.. idol-finalen beslöt sig för att börja precis.!)
Hur som helst, nu kommer lite bilder av varje sort eftersom det fanns lite gott och blandat på mobilen sedan förut också :) La ju ut en del på fb, men det känns inte lika kul. :)
Madde och Andreas softar i solen på en av våra härliga teamfester. Badtunna och bastu är vår melodi :)
Jag och pojkarna stefan och anton när vi hade varit på relaxen på himlabadet. Ellenor var naturligtvis också med men hon är ju kameraskygg.. även fast hon är så snygg!
Lilla bäs-magen den 10e nov. och då har jag själv räknat ut att det var v17 eller nåt sånt :) grymt mörk bild. Det var Niklas bror stefan som gärna ville ha ett mms när han just fått reda på detta ;)
Rykande färsk bild. Nu är jag alltså i v21. eeh - tror jag...
Den här fick jag i födelsedagspresent av Stefan och Emma. Blev alldeles rörd när jag såg hur liten den var, och alltså hur liten kotten kommer vara då den kommer ut :) Å jag önskar jag viste vilket kön den hade.!
fick även ett par babytofflor av dom :)
Och så avslutar jag inlägget med en bild på ett av våra nya vardagsrumsfönster. Jag har fått gjort lite jul :) För alla som inte vet har vi nu bott i sundsvall igen i lite mindre än två veckor, och det känns helt underbart! Björneborgsgatan :) mmmmmmmmmmmmmmmmmm
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! Så coolt att den ligger där inne i din mage, jag kan inte fatta det. Overkligt. Får ni inte kolla en gång till vad det är för kön på den? Jag tror.... att det blir en tjej. Saknar dig så mycket. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback