Det finns en tanke...

Jag ska helt klart börja blogga igen. Det har börjat så smått att lida mot höst och då tänker jag att det kan vara roligt att blogga lite.
Jag kan inte göra någon värsting-uppdatering, men det mitt liv kretsar runt just nu är i alla fall BOENDE! Vars ska jag bo??  Huset det var tänkt (bestämt!) att vi skulle flytta till för länge sen blev det inget av med. Hon som bor där verkar ha ångrat sig.... Man blir ju så jävla förbaskad! När man frågar "är du säker? För då säger vi upp våran lägenhet nu!" och hon säger att absolut det blir perfekt och att vi måste kunna flytta in snarast... och sedan ÅNGRA SIG??
Ja, så här sitter jag nu... med uppsagd lägenhet och ingenstans att bo. Kanoners.
litet urklipp ur lilla ettan.
ångra uppsägning? köpa lägenhet??
Det är frågan......

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det är klart som tusan att du ska börja blogga igen... ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback