Härlig vecka

Jaa nu har jag inte fått jobba nånting på hur länge som helst... men till det positiva hör ju att man hinner med en massa annat roligt istället! Båtresor och sånt :P Igår var vi till alnö på en båtresa, bilder kommer sedan. Imorn ska vi nog åka hela vägen till härnösand!

Idag dock har jag en städardag. Och så ska jag om några minuter dra och storhandla... det är GRYMT jobbigt att inte ha körkort och bil såna här dagar... men jag har en pensionär-vagn som jag ska dra hem maten i..

Niklas sitter ute på balkongen och sätter fast tusen klistermärken på lilla crossen. Eftersom han har psykiska besvär i tarmen idag så får jag handla och städa själv. MEN det gör jag så gärna så. Sen ska jag laga mat och ÄTA!

Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) Vad säger du om ben&jerry's med jordgubbar? HISS eller DISS!? ;)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback