Midsommar och andra "småkaker"

Vad kan ha hunnit hänt sen sist.... det var ju ett tag sen jag skrev. Men Jag tänkte att jag kan ju lägga upp lite bilder från midsommar och lite annat!

 Jag äter äpple i skogen. Färjeholmen närmare bestämt. Vi kom dit på torsdag eftermiddag.

 Här fiskade vi på lördagen.

 Niklas ligger i hammocken och tittar på när Ploppen joxar med nånting.

 Niklas tyckte det såg ut som höst när jag var med på bilderna.. jag vet inte varför.!

 Utsikten från vårt tält...

 Jag fick festis. Det var faktiskt bara 12 grader!

 En gammal klassiker

 Om det hade varit finväder hade vi badat... men då skulle vi fått.......

 Ja kräftpesten....

 Grillning

 dukat för midsommarmiddagen

 Midsommarpuss

 Jag gör som katterna gör när dom kissat.. :P

 Midsommarprogrammet, vi hade 18 lotter och vann inte ett skit...

 Smurfarna ligger och fryser i tältet :P

 Borsta tänderna!! :D

 Vi sitter inne och skyddar oss från skyfallet

 Fiske

 Jag äter kakor i mängder och ute regnade det bara..

 Sedan kom mikko och eva och fikade sen liftade vi med dom hem.

 Jag är rädd för getingen


Kommentarer
Postat av: Tessan

Det där hade nog varit jättemysigt om ni haft finväder. :D

Postat av: Tessan

Nu var det JÄTTE länge sen du uppdatera

2009-09-08 @ 09:24:00
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback