The resa

Hej! Vi är ute och reser! Tännk att man fick tummen ur arslet till slut :)
Om det inte hade varit för alex spelning på stampen hade vi  helt säkert inte kommit ivä alls! fast det var ju bara det att är vi kom till hlm den 5e september så fick jag höra avv jag hade sett liiiite fel på datumet.. det var inte den 5e september, utan den 3e oktober! Haha. mtcket fult.

toapaus.

Sådär ja. det är faktiskt morgon. Morgonpink har guld i mund.
Vi stannade iallafall kvar i sthlm i två nätter, bodde hos ida i hennes nya skitfina lägenhet! Emilia var också där. Eller hon bor tydligen där! tills Anna ska  flytta in ialafall. Dag två var vi på jazzklubb. Det var en kvartett som spelade. Lustiga grabbar. Eller åtminstone pianisten var väldigt speciell. Hha. Rätt vad det var kunde man se en fot spreta ut när han körde nåt solo. Det är känsla det!
Sedan drog vi oss vidare till jönköping till syrran, det är där vi befinner oss nu! (Jag har med mig niklas, kanske bör nämnas)
Här har vi mest shoppat och ätit mat. Igår fick jag rida! Det var ju ett tag sen! Kul var det iallafall, Det var hoppning. Men jag blev lite feg eftersom jag var den enda med stoooor häst medan alla andra hade ponnyer, så avståndet  stämde inte, plus att hästen jag red (Van Damme) bara hade blivit riden i tv år. Men jag hoppade lite iaf! Det var en annan tjej som fick stå för avramlingarna. Hon ramlade av två gånger hon. stackarn.
Idag skulle vi ha tvättat, kl 7 imorse men inte fan orkade jag kliva upp! Funderar på att tvätta för hand i erikas badkar. år väl se hur det blir med det,

Imorn ska vi ia åka vidare till Arvika! Där finner man Carla som jaghar lovat att hälsa på jättelänge :) Även Andez och Pontus och Ida bor där så jag hoppas dom kommer och träffar mig också :)

Hmm jag ska kolla om jag kan lägga upp nån bild.. vänta.


Drottninggatan? Sthlm iaf, vi var på väg för att träffa Linus. The kryss. Allt var bra med han by the way!


Trötta på kvällen i jönköping. (ag tror det var kväll?)


Det var inte det här jag menade när jag sa att jag red!


I så fall red nicke också. Men han  följde inte ens med.


TENHULT


Nicke gick med i nåt gäng här i jönköping. Nu väntar döden ;P


Det var nån marknad också där alla var utklädda till emil i lönneerga! (typ) och vi såg gigantiska tjurar!

Jag skriver nog om arvika när jag kommit hem. Eller så blir det inte av alls att jag skriver om det. Brukar ju bli så.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback