knipseliknips

Ja nu sitter jag här på jobbet och knipsar så klamrarna flyger.! Elle just nu sitter jag ju och smygskriver sammtidigt.. Men jag behöver lite omväxling om vartannat för det kan lätt bli lite enformigt att knipsa.
Som ni ser så har kristina fixat min blogg nu :) Så himla fint, tack pärlan! =)
Jag är smått irriterad också för jag sitter i gamla chefens rum och hit springer det folk hela tiden! Jag vet inte hur många gånger jag fått kliva upp och gå nån annan stans idag.. Men det får jag tåla. Nicka och le :P

Ikväll ska vi till Mikko och Eva för Eva fyller år! Det blir nog trevligt. Pontus fyllde år igår så till honom ska vi en sväng på lördag. Vi ska vara med petra och tyra också på lördag så det blir nog en bra dag. Om vi kommer fram till vad vi kan ge pontus som är billigt helst gratis :P Finns ju bara ungefär 20 kr att tillgå just nu.

Yesyes, nu ska jag försöka knipsa vidare. På återseende :)

Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback