Övrigt...

Det är svårt att skriva i ordning när man hela tiden hittar på nya saker.. Det är ju inte som att man skriver ner i almanackan att man har varit ute och cyklat ett varv runt elljusspåret, så då vet man ju inte när man gjorde det.. men det har vi iallafall gjort, niklas och jag! Det var jobbigt. Vi har ju lämnat tillbaka den svarta mountinbiken till pappa.. den som jag cyklat på under sommaren. Nu är det bara den lilla lila kvar till mig, och den har ju inte många växlar.!
Vi klättrade ju iallafall lite i berg innan vi åkte ut i skogen på riktigt.!


Niklas i grottan.


Niklas på berget


Jag i grottan!

Sedan cyklade vi gärnet.!




Sally is out to get me!
Eller han biter mig iallafall varje gång jag har tvättat håret.. undrar om han VILL att jag ska lukta illa...


Men jag älskar ju honom ändå.. :)

Kommentarer
Postat av: Mor

Bra att ni håller igång! Klia Sally från mig - kommer ju ihåg hur Dista rev runt i mitt hår när hon hade en chans!!

2008-10-20 @ 10:39:16
Postat av: hanna

hallå såg ditt inlägg ang blues klubben nu..hehe

Det är en el två gånger i månaden på folketshus i skönsberg (oftast lördagar) Alltid Live musik,skit skysst är det :-) jagkan hojta till nästa gång om du vill hänga på :-) kram hanna

Postat av: Camilla

Hej Emma, Vad fin han är Sally. Länge sedan man såg honom nu!

2008-12-03 @ 16:43:18
URL: http://saracamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback