Yes, då hade det gått en månad till.

Nu var det länge sedan igen. Jag har varit i UMEÅ och kollat svimmningarna. Jag lyckades åstadkomma en svimning, en ångestattack och en jäkla massa tänkande. Svimningen visade ingenting, dom hittade alltså inget fel. MYCKET irriterande. Jag ska få en remiss till nån psykolog eller nåt för dom tänkte att det kanske var nåt bakomliggande... hmmm mycket tveksam till detta.
Ångestattacken berodde rent och skärt på klaustrofobi typ. Tänk er att ha typ 52 elektroder kopplade från huvudet, till en dosa och in i väggen, och att kunna gå högst typ fem meter. Kameraövervakad dygnet runt och inte ens kunna få öppna ett fönster och andas in den friska luften från världen utanför.. i EN VECKA. Fucked up.
 
Men det var skönt när dom tog bort grejerna iaf. Det är inte skönt att ha bandagerat huvut. Kolla in skönheten!!


Man kan tro att allt hår har ramlat av... men det är bara som det ser ut. Det sitter där det ska ungefär, dock lite mer slitet och tunnt än innan.
Jag hade iaf stöd av mamma och pappa medan jag var där, och dagen jag skulle åka hem kom niklas och Leif upp och hämtade mig och mamma. Good. 

 (och jag lyckades fota ett spöke på nåt vänster på sjukhuset.. HÄFTIGT!!!)

Kattlivet också... Jag fick köpa Robins Scala-katt!! Så nu har scala en kompis och det funkar skitbra!

(förmodligen det som folk helst hade sett bild på.. hellre än mig inlagd på sjukan ;)

Have it good!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä fy fan vad drygt att sitta inne en hel vecka... :S Synd att vi inte var hemma, annars hade man kanske kunnat hälsa på :P

Postat av: Rikke

men dra mig baklanges vad idiotiskt att dom inte hittade natt...

har oxa suttit sadar.. fast inte mer an nagon timme... mig hittade dom iaf forandringar pa..haha



KRYA pa DIG och hoppas dom finner natt snart som dom kan atgarda!



PUSS PA RE!

2008-06-26 @ 10:47:39
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Erika

Lilla plutten då... Usch, så tråkigt att sitta fast så där! Synd att dom inte hittade ngt... alltså, ja men du vet vad jag menar. Läskigt att du bara svimmar hur som helst och inte veta varför.



Mera kattbilder åt folket! Fast spöket var oxå häftigt. Har du nåt ledigt i sommar? Eller jobbar du konstant?

2008-06-26 @ 22:46:25
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback