Spelning imorn

Igår var Nea, Erika och Malin här och tittade på Landslide genom tiderna med mig. Jag har ju filmat nästan allting vigjort sen vi började gymnasiet :) Det var skitkul. Dom flesta har ju lov nu och sådär och imorn ska vi vara förband på Våningen åt Elin Sigvardsson.

Just nu är min kära syster på väg till sundsvall. (hon bor ju för er som inte vet i Jönköping), så efter repet idag ska jag försöka träffa dom. David är ju med också alltså. Dom kanske ska följa med och titta när vi repar om dom känner för det. Kunde vara kul eftersom vi inte vet om vi får ta in nån gratis imorn. annars kostar det över tvåhundra spänn.!

Snart fyller jag år :) 20e nov....

Jag har tänkt såhär, att innan jul ska jag ha tapetserat om åtminstode vardagsrummet, eftersom det är ett graffitirum just nu. Helst ska jag ha fixat hallen och köket med, men det är inte lika viktigt :)


På fredag flyttar lilla Sixten. (en av kattungarna) Det är Niklas mamma Leila som ska ha honom. Tjejen vet jag inte vad vi ska göra av. kanske ska annonsera ut henne nu. harju inte så mycket för mign nu innan repet. Yep.

Några bilder kan jag ju lägga upp kanske.


 Jag sitter på en elefant.

 Nicke och Isagell (nickes brorsbarn)

 Jag och Robin i Vemdalen

 Dista och barnen

 Nicke och jag i Vemdalen

Så det får duga så länge. :) Ajöken Fröken!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag gillar när du bloggar! Även fast det bara är typ en gång i månaden. I julklapp vill jag ha fler blogginlägg från min lillasyster ;-P Det eller en häst, du får välja själv!

2007-11-01 @ 14:51:05
Postat av: rikke

aaaah!fina bilder!
Jag jobbar pa har nere men saknar jobbet hemma faktist... hru gar de for dig,kvar i sidsjon?

Helskotta sa slitet bakfull jag ar idag!haha!
I morgon blir de till att borja om pa ny kula!
Ta hand om varandra!puss pa dig!

2007-11-03 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback