Kul grej :)

Det här stal jag av syrran som stal den av Bogus. :)

Instruktioner:

Bläddra bland kontakterna på din mobil.
- Stanna slumpvis.
- Ta namnet och sätt som svar.

Hej, jag heter Andreas Gullinder 2.
Jag är jättekär i Danel Hegner,
men jag tycker att Erken Elmqvist är snyggast.
Den fulaste på hela jorden är Haleboplösenordet ,
fast H&M kundnr är nästan ännu fulare.
Jag tycker att Isak Nyberg är helknäpp,
men Johan Hund är nog den mest korkade person jag vet.
Hetast i universum är Katt,
och Lennart Franked kommer gå längst i livet.
Hejdå, nu ska jag gå och ha sex med Mikko

------


Haha ja det där blev ju fint.
  Mikko är för övrigt Nickes pappa så det var ju kul.

Jag fick min födelsedagspresent av niklas idag med. En skitfin Eva Attlingring. Tog kort men jag har inte lagt in bilden än. fixar det nästa gång.

Imorn ska jag jobba på Allégården igen. först 7-12 sen 16.30-21. fyfan. Men det blir nog bra det! Åka hem och sova emellan. Ska väl försöka somna nu snart med.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: rikke

jag har utmanat dig.. kolla på min sida!

2007-12-11 @ 18:29:43
Postat av: rikke

http://rikkenilsson.bloggagratis.se/2007/12/11/399291-min-utmaning/

2007-12-11 @ 18:35:54
Postat av: Anonym

ny blogg www.rikke84.blogg.se

2007-12-13 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback