Jobba

Sitter på kyrkogatan och "jobbar" nu. Jag och emelie fick våra jobb på allégården :) Grejt! Börjar imorn gör jag. På riktigt alltså, inskolning har jag gått.
Inatt sov jag hos Emelie. Det var jäkligt skönt att vara två, fast jag tror ingen av oss sov vidare mycket.
Jag var liksom säker på att nicke hade åkt till sthlm, eftersom han ringde och sa det, men tydligen kom han inte längre än till skönsberg ;) Sov hos Rickard.
Kl två har jag tvättid, och sen vid sjutiden skulle emelie komma och hjälpa mig att städa. Jag har lovat mig själv att inte städa allt själv den här gången, men då spelar det ju ingen roll om det är emelie som hjälper mig tänkte jag :P
På onsdag blir det till att storhandla. Beroende på om jag får nån krona över efter att ha betalat räkningarna, som jag för övrigt inte riktigt vet var jag har lagt :P

Nej, L-G kallar, på återseende helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback