Jag har tänkt skärpa mig!

Och tanken är iallafall jäävligt god! :)
Se här, nu skriver jag iallafall och det är väl positivt?

Jaa, och livet rullar på. Tro det eller ej, men tiden går faktiskt frammåt ändå! Man får väl vara tacksam för det. Bor gör jag hos pappa, och mina bud lägger jag på Vikingavägen 57F. Där vill jag bo. Jag ringde nu också men det blev telefonsvarare. Dom får ringa upp mig.
Den lägenheten är iallafall helt orenoverad så jag kan inte lägga hur mycket pengar som helst på själva köpet.. Behöver ju pengar till allt sånt sedan också då. Men jag älskade läget och så, så jag kan tänka mig att bo där ett tag orenoverat med egentligen.

Jobbar har jag gjort väldigt mycket hittills den här månaden. Nu har jag dock jäkligt mycket att jobb aigen på wecall istället. Men det ska jag försöka avverka den här veckan. Jobba varje kväll där. sälja jävligt bra kanske till och med.

För övrigt så har jag satt tillbaks min piercing. Även så har jag börjat designa en tatuering åt mig själv. Jag blev så inspirerad av idas påhitt. Men sen om den hamnar på kroppen eller ej kan man ju aldrig veta, men kul att tänka iallafall. :)

André har brännt en jättebra skiva åt mig så den lyssnar jag på dagligen!
Även att jag har köpt dom två första säsongerna av LOST :P så det blir en hel del sånt också.

Nej nu ska jag minsann duscha och titta påost och sen promenera arslet av mig, sen jobba.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt att du ska skärpa dig sys, saknar ditt bloggande!
Hoppas du får granlolägenheten!
Jasså, piercingen är tillbaka? Där ser man... fick du ta hål på nytt då eller? Är du så där rolig så du inte kan prata? Är tungan tjock som första gången?? =P
Och så vill jag se en skiss på tatueringen. Storasyster måste ju godkänna... ;-)
Slutligen; titta påost? Är ost så kul att kolla på? ;-D Kunde inte låta bli.... =))

Postat av: Eva

GRATTIS till lägenheten!! På Tjädervägen!!!!
KRAM!!

2007-03-26 @ 20:57:50
Postat av: Erika

Tanken var god, men jag tycker det händer lite väl lite här faktiskt... ;-P

2007-03-29 @ 00:25:38
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback