Emma = dålig

Jag är helt hopplös på det där med att blogga.. Det som har hänt sen senast är väl ungefär att jag inte fick lägenheten i granlo för att det var en snubbe som bjöd över mig hela tiden.. Men istället har jag fått en tvåa i skönsberg! jag är överlycklig! Med stor inglasad balkong och uteplats ochallting ingår i hyran och stort fint kök och så ska dom byta stammar snart så då blir det ju ännu mera fräsht! Jag var och köpte tapeter igår. Å vad fruktansvärt fina tapeter det finns! och jag köpte en till varje rum =) typ.. inte köket, den var redan fin. Men hall sovrum och vardagsrum! jag ska knäppa kort nån gång så får ni se (ni som inte kan komma och se med egna ögon).

Jag har suttit i påsksolen och till och med fått solränder! vad härligt det är. Nu är jag hos mamma och vaktar katterna (mina) eftersom dom är ute och flänger nån annan stans. När jag kom hit imorse stod deras OTROLIGT högljudda dammsugare igång, och gud vet hur länge den hade gjort det! mamma o leif for vid elvatiden på fredagen och jag kom hit vid elvatiden idag (lördag) så jaa... läskigt.

Nu ska jag lensa kylen tror jag. eller äta upp deras skorpor och digestive.! låter lika frestende :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha katter är ju bara för härliga... Mina skulle väl iofs skita ner sig om dom råkade slå på dammsugaren, för dom är hysteriskt rädda för den. Men ändå.

Du måste fixa bilder på lägenheten så snart du får möjlighet, bara så du vet! Jag är ju sååå nyfiken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback