Sjukhus

Igår fick jag åka in på akuten. Nu är jag faktiskt less på att allting går fel hela tiden! Och nu sa dom att jag skulle ta kontakt med vårdcentralen för svimningarna och det där också, men gud, där har jag ju varit tusen gånger och uppenbarligen så hittar dom ingenting där eftersom dom i princip har sagt att jag fpr leva med det. Men äh.

Just nu har jag skum hosta. Det känns som att det ligger nåt gammalt popcornskal i halsen eller nåt.. mycket konstigt.

Jag vill åka till arvika på kalixreunion! Men André fick sitt brev igår och han sa att det är .. ö ja nu minns jag inte vilket datum, men iallafall så jobbar jag ju då! fuck... Men om det hinner ramla in lite mer jobb innan dess så kan jag ju försöka få ledigt då iallafall.. Igår satt jag och tittade på tågresor dit som går idag och tänkte att jag skulle fly fältet, men sen blev det ju sjukhuset ändå. Men jag hade förmodligen inte vågat åka i vilket fall. :)

usch jag känner mig som en slusk. ska nog duscha.

"trotsar tyngdlagen
vill regndansa mej vacker
för dina ögon"


Kommentarer
Postat av: Erika

Fy emma, inte svimma.. :-(

Postat av: Anonym

Hur gör du för att få en egen bakgrund sådär med noter osv?
Jag kommer inte på hur mycket jag än försöker!

2007-06-21 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback