Sedan sist...

Ja det som hänt sen sist är väl egentligen inte mycket.. Katterna är ungefär likadana, fast nu kan dom ju iallafall gå förbi varann ;)

 Jag och André var på en P Floydkonsert i helgen! Skitbra!!! I löööv it. Dom körde massa bra låtar. En del kände jag inte igen, men dom var bra dom med. Bruden var grym på att sjunga också! Fast jag tyckte det var lite väl mycket reverb och eko på hennes låt.

Idag har jag jobbat. Kyrkogatan. Det var kul. Jag ska ringa chefen och be om ett arbetsgivarintyg också och då ska jag passa på att fråga hur det ser ut med sommarjobb där! Själv har jag ju blivit lovad redan men det är en som jobbar på wecall som tycker det skulle vara kul att jobba med nåt sånt så jag ska luska lite!


Vi funderar fortfarande på namn åt katten som fräser och morrar. Funderar på Dista... Scala och Dista.. Solo överväger vi också! Strofen överväger vi inte.. tyvärr sys =)
Ska lägga upp en bild sen där det syns att hon är liten! =)


kattsiluett
Scala bakom gardinen


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha jag vet inte riktigt om Strofen var ett seri;st f;rslag, haha =) jag gillar solo! dist var ox[ bra.
Jag hatar mitt tangentbord!

Postat av: IaFia

Kan inte kissen heta Jazz eller nått sånt.
Jo visst kan jag lägga upp bilder på lägenheten. :-) Jaaaa snälla kom upp till oss. Per saknar verkligen att spela med nån hårdrocks trummis. Lovar att Andre och han skulle behöva spela av sig en hel del. Carla ringde för nån dag sen. Jag skulle hälsa massa till er. Jag berättade om eran ideé me att hyra kursgården i Kalix. Hon va på som fan. Jag tycker att vi ska fortsätta att spinna på denm grejen. Puss på däj!!!

2007-02-01 @ 11:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback