God middag

Hej!
I förrgår var Linnea och Micke här och åt middag med oss. Det var jättetrevligt! Först åt vi. Dom hann inte mer än komma innanför dörrn så styrde andré in stolarna åt dom och så åt vi och drack vitt vin. Vi åt Andrés brors specialpasta med tonfisk och kapris och lit jox (skitgott!), och strax efter att vi ätit klart var det dags för efterrätten! Den stod Linnea och Micke för. Eller åtminstone Linnea ;). Det blev en skitgod citronmarängpaj med glass! En riktig höjdare faktiskt.
När vi hade ätit klart blev det så att vi satte oss ner i soffan och tittade på kalixfilmen (den som jag filmade med min kamera, på vanliga vardagslivet. Friluftsdan, Stefan Gunnarsson och lite annat). Sen tittade vi även på Landslides sista spelning, den på gatufesten i daltonstältet. Den var hemsk! Haha.
När vi hade sett klart på filmerna så började musicerandet iallafall. Micke satte sig vid pianot och André tog basen och sedan spelade dom non-stop ända till strax efter tolv. (jag oroade mig mest över grannarna). Men jag och linnea körde en låt vi med. Annars satt vi här vid datorn och tittade på bilder och körade lite smått till Mustang Sally. Även så gjorde vi en blogg åt Linnea!
http://linneaelisabeth.blogg.se

Här är lite bilder från då!

nea
Linnea

micke
Micke

andré
André

vi
Jag och Nea

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste bara säga att det är mindre jobbigt för ögonen o läsa dina inlägg om du inte skriver med kursiverad text ;)

2007-01-15 @ 23:45:56
Postat av: Erika

Kan hålla med emma lite, men samtidigt vart texten bättre med denna nya bloggen än den gamla, texten var som mindre i den gamla, den är större och tydligare nu tycker jag, kursiv eller inte.

Postat av: Ida

Men gud vad fint du fått!!! Jag är jätteavundsjuk. Fast jag har ingen aning om hur man grejar med bakrund och sånt. Jag och datorer...
Jag och Ivar är vänner nu igen och det känns bra, och det är nästan som att jag inte vill flytta längre. Piano-Alex ska flytta in till oss också och det kan ju bli riktigt kul. Bara för det så sa Ivar till mig nyss att han tror att det bästa ändå vore om jag flyttade.. för vår vänskaps skull. MEN FLYTTA SJÄLV DÅ!!! Jag blir galen. Vet varken ut eller in.

2007-01-16 @ 10:24:29
URL: http://idaochlivet.blogg.se
Postat av: Emma

ja den är ju större nu, och lite bättre blev det väl! :) Men det är fortfarande ansträngade att läsa... Men man gör ju som man vill. Själv orkar jag bara skumma igenom dina inlägg!

2007-01-16 @ 16:31:56
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback