Dom avskyr varann!

Dom kommer inte alls överens, katterna! Dom bara morrar och fräser och lever om. Men jag vet inte hur det ska vara. Det kanske ska vara precis såhär i typ en månad? Jag tycker bara synd om dom.. Lilla katten satt och tryckte i ett hörn och Scala satt och hetsade henne och dom var elaka på varann, och sen när lillen gick därifrån såg jag ju att hon hade bajsat på sig litegrann.då tyckte jag synd om henne! Huga... Hoppas det löser sig.. Annars måste vi ju få iväg den lille på nåt annat håll. Mamma och leif kanske? Eller sälja vidare. Dont know. Men hoppas att det löser sig först =)
nyfiknagrrkisse

Kommentarer
Postat av: Emma

du måste låta dem bråna.. Scala måste visa att det är hon som är herre på täppan. tar du lillen i försvar så kommer scala bli ännu mer elak mot den...

Tips.. försök leka med dem samtidigt... då blir det som en neutral situation.

Katter brukar morra o fräsa åt varann ett tag, en vecka får ni nog räkna med iaf!

Postat av: Emma

Bråka skulle det stå, förstås

2007-01-28 @ 17:43:43
Postat av: IaFia

Hej stumpan!!! katter bråkar när de inte känner varandra. Skorpan va skit elak emot Pussen när hon kom. Jag vet att de e skit svårt att inte hjälp den lilla, men håll i dig. Låt dom lösa det där själva. E den nya en kille eller tjejn?

2007-01-29 @ 16:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback