Varför slutar jag jämt?

Jag har blivit skit dålig på att blogga... Jag funderar starkt på att skärpa mig då och då men det håller liksom inte i sig. Men jag gjorde precis en analys på vad det kan bero på faktiskt. För det första är det oftast inte jag som sitter här utan oftare Niklas. Han sitter ju med sina strategispel och såna tråkiga saker ;). Sen känner jag faktiskt inte för att berätta för världen om allting som händer runtom mig... Det är mycket jag kan skriva om som tex spelningar och sånt som är roligt men när jag känner mig typ deppig eller arg eller allmänt psyk så känns det som att jag ljuger om jag inte skriver om det you know? Då är det bättre att inte skriva nåt alls resonerar jag. Fast det är nog inte så.

I vilket fall som helst så kom jag hem från Landslides sista spelning för sommaren idag. Vi var på countryfestival i Vemdalen. Det var faktiskt skitkul att vara på ett ställe som verkligen var country! Vi hade kanonljud och allting även fast vi hade årets kvickaste soundcheck! Bra ljudtekniker, fastän dom var typ 35+ och kladdade och var allmännt despelata. Vi efterfestade med dom och vakterna och allihopa. Hysterisk kväll blev det, men vi hade jävulskt kul! Och det var ett bluegrassband där som var hur jävla bra som helst! 
http://www.whisky-dynamite.com/.

Nämnas bör väl också att lilla Dista är på smällen. (jag är 98% säker). Jag hoppas att det inte blir så många.. Jag har varken ansvarskänsla eller pengar nog till kattungar egentligen men kommer dom så kommer dom ju.! Det är bara att ta smällen fan. Tänk att hon skulle ut och leva rövare före Scala... helt otroligt.. en liten fjortiskatt är vad hon är. Men nu har hon ju blivit en trevligare katt på senare dagar så det kanske är för att hon är för gravid och trött för att jäklas. =P Men jag har ju adopterat bort själva Dista till Niklas nu så han får fan ta tag i det hela. Det var han som lät henne smita ut på rackartyg!  Det kanske blir kattungar i födelsedagspresent till lilla nicke nyfiken ;) Han fyller 23 den 22a aug. Och mamma fyller år på tisdag.

Jag är hungrig. Man skulle haft lite mat.! ¨Dåligt med sånt nu, men jag får väl handla imorn. Fick ju lite pengar i fickan nu på spelningen så det ska ju gå ihop =) Ska lägga undan pengar från nästa lön så jag kan sterilisera åtminstone Scala. Lär ju inte gå att sterilisera en katt som redan är med barn...

Nej jag ska väl ta kvällsmackan och se på lite tv och sen sova. Imorn ska jag ringa växthusstigen och säga att I'm free for work igen. Kanske man kan få ihop en slant där med.

Live well

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej hopp!
Tur att det är fler än jag som är dålig på att blogga! =o) Fast jag har bloggat rätt lång blogg senast.. =o)
Ska till Karin ikväll, kanske vi ses?? =o)
KRAM!

2007-08-14 @ 14:42:22
Postat av: Lari

Nämen..så hittar man den vackra tösen här med..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback