Haha!

Jag tyckte att det var rätt kul nu när jag såg rubriken på förra inlägget, och insåg att ingenting i själva texten hade nånting med pengar att göra =)
Egentligen var det väl bara det att jag kännde mig ovanligt fattig just då. Och jag är ovanligt fattig just nu också faktiskt! Lön snart. :) Jag vill köpa blommor till lägenheten, och dessutom vill jag ha två ljusstakar till hallen. :) Idag har nämligen mamma o Leif varit här och skruvat upp lite grejer, bl.a. ett nycketskåp i hallen. så då tänkte jag att det skulle va ett ljus på varje sida om det.
Så satte han upp en spot i taket i vardagsrummet även!

mek

Oerhört fint va? Det vart iaf skitbra! Vi är nöjda.
Snart kommer Daniel hit igen och då har han även med sig en kompis! Då kanske jag ska ta ett glas vin också. Tog faktiskt min sista pencillintablett imorse.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback