Tjabaloba

Igår var tjocka släkten här.! Rättare sagt mamma Eva och Lena :) Vi åt kladdkaka och hade allmänt trevligt! Scala charmade dom såklart :)


Mamma, Eva, Lena

Nu har jag föresten en cykel på g! Ska nog få låna Evas. Får se om den rullar ens eller om det är punka. Men isf så kan pappa fixa kanske.. om jag viftar lite med ögonfransarna.. :)

Promenerade från stallet igår även i spöregnet! (kovland). Sjukt blöt blev jag.  Men jag tog ett varmt bad så fort jag kom hem så jag ska nog inte bli så sjuk. Men när jag satt där i badet som bäst, då kommer kattskrället och hoppar i vattnet! helt nöjd var hon. Inge rädd alls..! Vansinne. Men kul! då vet man att hon kan bli ren om hon skulle vara riktigt smutsig nån gång.

Igår var bloggen cp. Kunde inte uppdatera då. Tro om det kan gå idag.. Det märks väl. jag blir kanske tvungen att gå till stallet idag med... Men ikväll kommer erika och malin hit och övar lite inför skvaderndan som är imorn! Ska bli skitlkul :) Hoppas det kommer några gamla kändisar iallafall! Nu ska jag spela piano. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erika

Men dom är ju så lika varandra, systrarna Jansson! (mor och mostrar). coooolt

Postat av: Emma

ja de är faktiskt lika varann :) Ni är ju ganska lika dem med :P undra varför?! ;)

2006-10-20 @ 16:31:05
Postat av: Erika

Ja det är himla mystiskt det där *fniss*

2006-10-20 @ 17:26:54
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Eva/Moster..

Coolt och jag håller med.. fast det är klart, är man släkt så är man ju.. Men Mona på jobbet sa igår -"Guud vad du är lik Karin".... Jo, det är nog så... Och jag blir mer lik ju äldre jag blir.. HJÄLP!! GAMMAL!!!
Jag ska åka till Thailand när jag fyller 40.. vill nån med?? Börja spara nu då.. för det gör jag!!! =o)

2006-10-20 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback