Smal-noja

Usch, ibland får man verkligen noja... Ni vet när man har moffat en heeel lång kväll, och så tar man vid där man slutade när man vaknar. Jag och André hyrde film igår, Ice Age 2 och Tha Village. (byyyyn) :P
Ja och i vilket fall som helst, vi köpte skitmycket gott godis och naturchips och satt och vräkte i oss tills åtminstone jag var nära att explodera.! Så nu sitter jag här med smal-noja och funderar på om man inte skulle banta ner sig bara litegrann? Men icke! när jag får såna tankar går jag genast ut på internet och tittar på läskiga bilder som tex den här:


Då känner man att man hellre äter godis en kväll till faktiskt. Snacka om läskigt! Fy bövelen.


Nu tycker jag att det har varit regnigt bara liiite för länge! Men nästan hellre regn än snö.. men visst längtar man väl litegrann till den första snön ändå.. för det är ju en speciell känsla. och lukt! Och snart fyller jag år. Då brukar det vanligtvis vara lite snö. 20e november för dom som inte minns.. =)

Men Iallafall. Regnet resulterar i att jag inte är ute och promenerar nånting.. Och jag råkar tycka att det är skönt att gå så nu är jag lite ledsen på läppen. Till affärn ska jag iallafall gå. Köpa kyckling till SALLADEN jag ska knapra idag.. efter att jag snaskat upp dom sista chipsen... =P


Igår vände André på leksaksställningen som Scala har, så att hålet blev uppåt. Det tyckte hon var skitkul! En riktig hit. Så nu har hon ett litet gryt här i lägenheten!



Man kan ligga i hålet.


Man kan ligga på hålet också!


Scala är söt och fin. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att den där anorexiabilden är fejk i alla fall. Men det är inte kul när man får tjockångest hur som helst...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback