Ridtravarkursen

Okej. Det gick jättebra att lasta igår! Eller inte i början men vi behövde bara hålla upp ett grimskaft på sidan så gick hon på hur snällt som helst. Väl framme var hon rätt nervös och gick mest och blåste upp sig och var allmänt pjollrig, men det gick inte lång stund innan hon slappnade av! Och in i ridhuset gick hon också! Lätt som en plätt! Och själva lektionen gick också jättebra! men idag kan jag lova att jag har ont nästan överallt. Kursen är iallafall helt enkelt en kurs för travare som omskolas till ridhästar! Kanon. Och Jojo är ju bara sju år så det går fort nu!

Nu sitter jag  på jobbet och känner mig konstig. Mår fortfarande inte bra! Undrar när det hela ska ge sig... Men jag har fått i mig lite att äta nu iallafall.. fast hungrig är jag likt förbaskat. Men det går helt enkelt inte att äta mer. Jag har försökt.

Jag är skittrött. Vill verkligen inget annat än att bara soova! Men det är lite svårt när man jobbar. Larmtelefonen går varm idag vill jag lova! Vansinnigt.  MEn jag tror jag lägger mig på soffan en sekund......




Kommentarer
Postat av: Erika

Kul med kursen, och kul att det gick så bra :-) Jag vill oxå gå på kurs för instruktör! Var det många som var med?

Postat av: Mig

Nej vi var bara tre stycken så det blev mycket tid åt var och en =)

2006-10-15 @ 15:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback