Ensam igen

Nu har andré farit på jobbet igen. Eller nu och nu.. han började två =) Men jag har varit ute och promenerat och joggat i över en timme och så har jag lagat mat. Så först nu känner jag att jag inte har nåt att göra. Men snart är det Bonde söker fru och det brukar jag titta på (ändå) och sen är det ju förstås LOST :D Hihi. Fantastiskt.  Innan jag gick ut och sprang knäppte andré ett rätt roligt kort på mig och scala.

katthatt
Det är en Katt-Hatt

Nu ser jag ju att mitt öga faktiskt inte är helt bra! Eller det viste jag ju, själva vageln är ju kvar.. men jag trodde inte det syntes... hm. Kanske ska göra nåt åt det där.. nån gång..

Imorn kommer mina mostrar + mamma hit på en inflyttningsfika! Eller ja, en sen inflyttningsfika. Men bättre sent än aldirg! Mostrarna har ju aldrig varit här :) Ska bli trevligt iallafall.


Å härregud jag MÅSTE verkligen klippa mig! Fasen topparna spretar ju åt alla håll! Snacka om kluvna hårtoppar.. och inte bara topparna föresten! Kluvet hår!! Usch! I will do it. När jag fått lön. Och jag hoppas verkligen att det blir en fin lön den här månaden med... Nästa blir nog däremot jätteful. Har jobbat kanske fyra pass hittills! =/ Jag ligger risigt till. Måste faktiskt söka nåt mer. men vaaaad.... chit. om jag ändå kunde få betalt för att ta hand om nåns häst istället för att måsta betala!
By the way så kostar ju ridtravarkursen en del pengar.. men nu har jag fått reda på att jag dessutom måste bli medlem på kungsnäs..! Och den andra medryttaren måste ju det också om hon ska vara med på kursen, och om inte hon vill det så blir det ju dubbelt så många lektioner att betala för mig! =/  Vet inte hur jag ska ha råd.. det är besvärligt att vara jag nu. Om jag ändå hade haft en moped att sälja iväg...
Igår gick jag föresten till stallet.. och idag har jag gått en mil också. jag har blivit duktig!


Jag tror att jag ska sätta mig i soffan och ta det ännu mera lugnt nu. Och sen duscha.

Hejå!

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig motion där :)

Postat av: Erika

Katt-hatt!! Hysteriskt roligt! :-D Hälsa mostrarna!

2006-10-19 @ 11:50:15
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback