En Dagens

Jaaaaaa! Jag vill åka med till Thailand! =) Men är det inte ett tag kvar tills du fyller 40 kära moster? Men det är nog bra det så hinner man spara pengar länge =P Själv måste jag skaffa ett till jobb också känner jag. Ska göra det.

Idag har jag varit på reunion på skvadern! Det  var skithärligt. Träffa Tomas och Göran igen.. och alla andra lärare! Så många elever blev det inte dock.. inte från våran klass iaf. Men vi körde ett par låtar med Landslide iaf ! Kul. Och lärarna spelade också. Det var en par verser där på en låt som var riktigt snuskiga! haha. Men jäkligt kul. Ska be att få den texten sen.

lärare
Lärarna spelar


Erika  o emma
Erken och jag lyssnar

Ikväll ska vi sitta hemma hos nån och umgås och dricka vin. Men jag är så jäkla trött just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är på så grisigt humör! Men det blir kanske bättre om jag äter en sallad. Ska gå och köpa kyckling bara. Eller tonfisk. Tonfisk borde väl passa till fetaost? Eller?


Kommentarer
Postat av: Eva/Moster..

Jo... det är ju typ 3 år kvar, eller 2 ½.. tills Thailandsresan... Men som sagt.. pengar! För oss fyra går väl resan på typ 40 000:-.. HJÄLP! Så det ÄR tur att det är 2½ år kvar.. om jag nu får ihop 40 000:- på 2½ år.. hm..
Och.. FÖLJ MED förstås!!!!!!!!!!!!!!!

2006-10-22 @ 13:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback