Jasså jaha!

Ja där ser man vad snabbt det går i kurvorna ibland! Skickade sms till hon som äger hästen igår kväll och skrev ungefär att "jag har haft lite funderingar på hur jag ska göra med jojo nu när jag har så dålig ekonomi och sådär.. Jag tänker absolut inte lämna er i sticket! men vi kan ju prata om det nästa gång vi ses". Ja ungefär så. och vad händer? Jo detta; http://www.blocket.se/vi/9926917.htm?ca=4_s!
Ja hon gör ju som hon vill såklart det är ju hennes häst, men att hon inte ens väntade tills att vi hade pratat om det! jag kanske jättegärna VILLE ha kvar henne men att jag bara var tveksam.. men ja, det blir väl bäst såhär. Det går ju knappt att rida på häststackarn..

kungsnäs

Foten by the way. Den är fortfarande blå. Men inte svullen. Kan ju inte vara nån fara då ju?

aj aj
hårigt ben.. :)

Idag har jag lite att göra faktiskt! Känns skönt nu när André är på jobbet. Slipper jag sitta framför tvn hela dan! Ska iallafall försöka få bort jordgubsfläcken från vår vita soffa, posta iväg tre skivor med låtarna vi ska köra på spelningen på mammas jobbfest, och ringa mammas chef och fråga hur det går med hennes uppdrag att kolla ljudet! Sen tänkte jag försöka ta mig till stan och köpa nån polotröja. Jag fryser så förbaskat hela tiden! går runt med halsduk inne.. det går ju inte!  och så ska jag laga en god middag innan André kommer hem,. Kycklinglår  med sån där dijoun-senapblndning eller vad det heter. blir säkert bra. Men först ska jag sitta och titta på annonsen i en timme till.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: emma

men vad fult gjort! hon kunde ju i alla fall ringt tillbaka och sagt att hon skulle lägga ut annons. Knepigt gjort tycker jag!

Nåja. då slipper du i alla fall ha ågren över det där..

2006-11-03 @ 13:49:13
Postat av: isabelle

Jag tycker att du verkligen borde ta ett snack med henne och fråga vad hon håller på med. Fyfan!! Men tänk på att det kommer säkert ordna upp sig lite bättre nu, med pengar och allt. synd bara ändå, du tyckte ju att det var roligt!

Postat av: Storasyster

Håller med om att det var dåligt gjort av Åsa. Visst om hon har bråttom, men tycker iaf hon kunde sagt till om annonsen.

Hade du förresten sagt ja till att hon fick använda bild på dig i annonsen?

Jaja, satsa på Karlssons istället. Där finns det iaf ridbara hästar (Diana rules!)

2006-11-04 @ 11:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback