Hästjäkel!!

Idag har jag ont. Och det beror inte på att jag har ramlat av, för det har jag inte gjort. Jag tänkte vara snäll och kliva av för att vägleda Jojo där hon tyckte det var läskigt att gå jag, men den jäkeln drog till med en spark på mig istället! Så nu har jag en underlig färgskala ovanför fotknölen, och ont gör det så in i **! Jag blir faktiskt ledsen.


Kan denna söta häst vara ond?

Nu har jag velat fram och tillbaka länge om hur jag ska göra med denna häst.. Jag har ju dels inga pengar.. och sen är det ju inte roligt när det håller på såhär! Johanna kan inte heller få henne att gå upp för den där nedrans backen, och vi får inte rida på volten... så det går ju i princip inte att rida alls! hmm.. Och sen är jag ju sååå sugen på att börja ta lektioner igen! Men först och främst måste jag jobba ihop lite pengar, och då behöver jag tid att jobba! Och numera kan jag ju inte ens ta mig till stallet.. Lagomt till att jag fick låna en cykel av moster så kom snön så nu är jag lika handikappad igen.! bajskorv.

Igår var iallafall min första dag på nya jobbet!  Det var bra mycket roligare än vad man hade kunnat föreställa sig! "Hej, Emma heter jag och ringer från barnuniversitetet!" Jag har skitsvårt att uttala fanskapet! Men det går rätt bra ändå om man säger det fort.. :P Jag fick ingenting sålt dock.. men jag hoppas det kommer.. satt ju bara i ungefär en timme! men ingen peng fick jag in.. och det är ju det jag vill åt! men nu framöver har jag lite jobb på kyrkogatan också.. en natt, en dag-kväll-natt och en heldag. så då drar jag ju in lite också. Och så får jag helt enkelt se till att sälja en lek och lär cd-rom!! eller helst några fler... :P

Kommentarer
Postat av: Erika

Aj! Stackars dig. Jag har nog aldrig blivit sparkad tror jag, jag jag har fått en Diana-fot-med-brodd på min fot en gång. Då sa jag ungefär: AAAAAJ FLYTTA DIG FRÅN MIN FOT DITT HÄSTARSLE!

Får du alltså ingen peng alls om du inte säljer något? Illa. Sälj mycket och kom till Jönköping.

Och... Skippa hästen som du inte kan rida på, och satsa på Karlssons istället. Där har du ju iaf ridhus!

Postat av: Emma

USch. Telemarketing. Men ändå.. spel-cds's för barn borde väl vara rätt lätt att kränga ändå! Föräldrarna vill väl ha smarta barn ;)

2006-11-02 @ 20:55:43
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback