jobbjobbjobb

Hejhej! Idag är jag helt sluut. Jobbade natten till igår, eller rättare sagt 14.00 - 07.00.. och även så jobbade jag natten till idag! Så jag är nog rätt slutkörd. Är ju så ovan att jobba på det sättet nu för tiden. Imorse när jag skulle gå in till en av brukarna så kände jag mig mest trött, men det gick ganska bra, tills att jag stod där inne och plockade kuddar. Då började det susa och brusa och pipa och flimra för mig.. jag fick tippa ner mig i soffan för att inte svimma rakt på golvet. och sen fick jag även typ krypa genom hela korridåren för så fort jag reste mig så var svimningen på gång igen.. sedan fick jag ligga i fosterställning på mattan i personalrummet ett tag (hon jag jobbade med var uska) och så fick jag en banan att gnaga på.. Och hela dan har det hållit på sådär! Det var ett äventyr bara att gå till bussen.. men nu är det bättre. Har ätit och duschat och uppdaterat mig ordentligt så nu ska det inte vara brist på nånting.. inte ens sömn!

Nu har jag och André tittat på Kill Bill. Den var ju rätt speciell kan man ju säga..! Men jag känner ändå att jag kan tänka mig att se tvåan med.. Bara för att se om det blir nå mer logiskt!  Vi får väl se. 

Inatt medan jag jobbade så var André på lastbilstur ända till Gävle.  Han, Robin och Per-Arne. Dom hade trevligt. Åt mandariner och surrade kan jag tro. André kom iallafall hem långt efter mig imorse! Jag gick väl och lade mig vid 09.00 tror jag,, och han kom vid elva eller nåt sånt!  Jäjä.

Imorn är jag iallafall ledig. Men på måndag jobbar jag först på wecall 16.50 - 21.00, sedan kyrkogatan 21.00 - 08.00.. Hopppas jag inte svimmar ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback