Hej och Hå

Nej bloggen är lurig! Det har varit lite väl mycket inte-funka på senaste tiden tycker jag! Men nu har jag väntat en timma så nu verkar det ju funka.. men det kan ju gå över rätt fort.

Idag har jag iallafall jobbat igen. Det gick tyvärr inte alltför bra för mig ikväll! Till slut kände jag paniken och ringde till min kära moster. Hon räddade mig =) Jag nådde alldeles precis upp till snittet och slapp förlora min timlön =) Tack Eva!

Även så har vi möblerat om i vårt vardagsrum nu! Kerstin sa nåt smart nämligen, att  det vore mer inbjudande om det första man såg var soffan, istället för tvn och ett par stora svarta kantiga högtalare, så nu har vi vänt på steken bara! Och imorn ska vi skaffa julgran. vad fint det ska bli =)

Jag har en bild på ommöbleringen faktiskt men ni ska inte tro att blogg låter mig ladda upp nån onödig bild inte! Nejnej. Jag har en bild på GA kyrkan också, för där var vi på julton igår! Skitbra var det. Dit ska vi nästa och nästa och nästa år också. Och alla andra år med tycker jag. Men det skulle inte sitta fel med lite snö!

nytt

Snöööööööööööööööööö

(titta jag fick till det)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jättefint blidde det!

Postat av: Ämma-slämma

Ja det ser fint ut :)

2006-12-19 @ 12:07:06
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Eva

Verkligen kanonfint!!!!!

2006-12-19 @ 23:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback