Alla grejerna!

Ja! Vi köpte grejer! En bokhylla köpte vi minsann! Monteringen av den är en historia för sig.. André fick ta sig an den uppgiften iallafall, och när den nästan satt ihop så kommer världens längsta svärramsa kan jag lova! Då har spikarna kommit upp på uppsidan av hyllplanet. Ikeas skumma markeringar... Men jag vet inte jag... jag ska väl inte skriva det här egentligen, för då åker jag väl på däng sen ;) men jag misstänker att det kanske spikades liiiite snett också? Men bara lite!!

Såhär blev det iallafall!

hyllan
(Även att vi skaffde en dimmer till lampan där bredvid!)




Sedan köpte vi en massa andra saker med! En lite spot till hyllan (men den vägrar stå där uppe!), ett tallriksett, två burkar att ha typ havregryn och sånt i, tidningshållare, en spegel som står upp av sig själv och en blomkvist typ!



påse

blomm

Kommentarer
Postat av: Eva

Du, Ikea-saker är inte att leka med! Man blir alltid förbannad innan det är klart.. Bra gjort André!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =o)

2006-12-29 @ 19:52:35
Postat av: Erika

Vackert!

Postat av: Ida

Vart då här?? Men jag tror att jag hatar alla jobb, som sagt... eller jag vet inte. Jag kanske bara tror det just nu för att jag är arg på subway. Imorrn ska jag jobba natt 01.00-04.00 hahaha. Sjukaste jävla passet i historien. Fast på nåt sätt gillar jag att jobba natt där. Då kan jag i mitt inre håna alla fulla och djupt patetiska människor som går dit.

2006-12-29 @ 23:24:02
URL: http://idaochlivet.blogg.se
Postat av: Ida

Ja vi ska vara hos Emilia! Fast jag vet inte riktigt vart och hur jag ska äta middag... men det blir med nån familj. Vad glad jag blir att du stannade hemma! Vi kommer att ha skitkul. Det är ju bara att du kommer när du är klar. Det finns säkert en massa mat som du kan smaka på ifall du inte har nåt att äta. Kram

2006-12-30 @ 16:38:36
Postat av: "svärmor" Anett

Så fint ni fått det i ert hem. Sånt gör ju mamman glad :)
Kram till er båda..

2007-01-02 @ 12:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback